بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


الو ...!؟مستر کروش،سلام...!

http://axgig.com/images/02436569348405752003.jpg

آندرانیک تیموریان : اگرهواداران ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺷﺠﺎﻋﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ و بازیکن خاصی را دوست دارند به تیم ملی دعوت شود ،ﺑﻪ ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ تماس بگیرند و نظراتشان را به وی ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ!
الو....! تلفن همراه آقای کروش؟!سلام؛مستر کارلوس!
جمشید مشایخی هستم:خدمت شما عرض میکنم که تیم ملی ایران را از وجود سنگربان با اخلاق و محبوبی چون رحمتی محروم نکنید!
داریوش ارجمند:آهای پرتغالی...!تو چه کاره هستی که در مورد دروازه بان قهرمان ایران و یکی از محبوب ترین بازیکنان فعلی اینگونه سلایق شخصی خود را اعمال کنید؟!شما باید هرچه زودتر رحمتی را به اردوی تیم ملی دعوت کنید!
غلام پیروانی:آقا جان چند باز براتون پیغتم گذاشتم که بی جواب ماندند!بازهم تلفنی براتون پیام دیگری میگذارم.لطف کنیدبابت عدم دعوت سید مهدی رحمتی به تیم ملی و تصمیمی که در مورد وی گرفتید، تجدید نظری کنید.
امیرقلعه نویی:باید با سرمربی تیم ملی در خصوص دعوت از بهترین دروازه بان آسیا تعاملی صورت بگیرد.
حسین فرکی: ...!
جمعی از اهالی هنر و سینما:....! و ...
آندوی عزیز،از اینکه به فکر هم تیم خود هستید خیلی خوشحالیم.همچنین بابت خامی و بی تجربه ای عده ای از هواداران که احساساتشان بر منطق دفوتبالیشان مستولی شده بود و باعث  بوجود آمدن اتفاقات تلخی که برای مسعود شجاعی افتاد از شما و دیگر ملی پوشان غزیزمان عذر خواهی میکنیم.
منتهی شما که می گویید اگر هواداران بازیکنی را که دوست دارند به تیم ملی دعوت بشوند میتوانند تلفنی به سرمربی تیم ملی تماس بگیرند و نظراتشان را منعکس کنند،برای ما فوتبال دوستان کمی غیر قابل هضم می باشد!
آندو جان حدود 6 الی 7 ماهی هست که از بزرگ و کوچک فوتبال ایران گرفته تا اساتید حوزه هنر و سینما و حتی برخی از سیاسیون از کروش خواهش کردند که سید مهدی رحمتی را با توجه به سابقه وی و نیز توانایی های که دارد به تیم ملی دعوت کند!اما کروش دست رد به سینه بزرگان فوتبال و سینما ایران زده و حرف هیچ کس را حاضر نیست بپذیرد!
حالا شما انتظار دارید طرفداران قرمزی که در بازی ایران با تایلند مسعود شجاعی را مورد لطف خود قرار دادند،زنگ بزنند به کروش و مثلا بگویند محسن بنگر را به تیم ملی دعوت کند!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 7 / 1392برچسب:تیم ملی ایران,کروش,تیموریان,فوتبالدوستان,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com